пятница, 4 марта 2016 г.

springfling

springfling
somrig bild som är så himla inspirerande, från Artwood.

Solgula små krokusar, lena videkissar, bladen från gullvivorna som tittar fram.. och doften av myllig jord...Våren är verkligen här med besked♡


Förra veckan gjorde jag två planteringar i krukor till en lägenhetsvisning..att stoppa fingrarna i jorden och sätta ner de små plantorna..som man längtat! I helgen ska jag nog minsann fixa till mina egna ytterkrukor här hemma.


Min tapet, som jag första valt till mitt kontor hade tyvärr utgått, så jag fick tänka om..Men imorse hittade jag the one -Willow Camomile från Morris & Co. Vill att det ska kännas sådär somrigt och inspirerande och med en vit bas i inrednings tillsammans med min bambu och sisalmatta blir det nog finfint.



Fortsatt fin dag i solen!


kram camxx


Original article and pictures take dreamhousecammy.blogspot.com site

Комментариев нет:

Отправить комментарий